Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskuksen asiakastyytyväisyys hyvällä tasolla
Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskus on saanut hyvän arvosanan valtakunnallisessa ELY-keskusten asiakastyytyväisyyskyselyssä. Kokonaistyytyväisyyttä kuvaava keskiarvo oli viime vuonna 4,37. Tyytyväisyys Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskuksen palveluihin oli valtakunnallisestikin tarkasteltuna erittäin hyvällä tasolla ja kohosi edellisvuodesta. Valtakunnallinen keskiarvo oli 4,16. Tutkimuksessa olivat mukana kaikki 15 ELY-keskusta sekä KEHA-keskuksen maksatuspalvelu. Arvioitavia palvelukokonaisuuksia olivat rahoitus-, maksatus-, lupa- ja valvontapalvelut sekä yritysten kehittämispalvelut.
Erityisen hyvän arvosanan Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskus sai asiakaspalvelun ystävällisyydestä, asiantuntemuksesta, neuvonnasta ja päätösten perusteluista. Tyytymättömämpiä asiakkaat olivat asioiden käsittelynopeuteen.
Lue myös: ELY-keskukselta Lappiin heinä-joulukuussa 17,4 miljoonaa