Vihantilaisen Pohjolan Peruna Oy:n elintarvikebrändi ROOTY on voittanut kultaa kansainvälisessä brändejä arvioivassa Transform Awards Europe 2022 -kilpailussa.
Pohjois-Pohjanmaa
yli 3 vuotta sitten
Oulun uusi brändi nojaa kolmeen ydinasiaan: pohjoinen, inhimillinen ja älykäs. Viestintäjohtaja Mikko Salmi piipahti Pookin iltapäivässä.
Pookin Iltapäivä
yli 3 vuotta sitten
Raahe markkinoi itseään Kotonakuuhkaaja-kampanjalla, joka pohjautuu kaksi vuotta sitten valmistuneeseen kaupunkibrändiin.
Pohjois-Pohjanmaa
yli 4 vuotta sitten
Muhoksen kunnan uusi brändi on julkaistu.
Pohjois-Pohjanmaa
yli 4 vuotta sitten
Pookin iltapäivässä juttusilla oli Oulun kaupungin viestintäjohtaja Mikko Salmi.
Pookin Iltapäivä
yli 4 vuotta sitten
Työllä tavoitellaan kaupungin merkitykselliseksi tekemistä ja yhdenmukaista kuvaa Oulusta. Uudistus koskee niin visuaalista ilmettä kuin sitä millaisena Oulu haluaa näyttäytyä, millaiselta Oulu tuntuu, mistä Oulu puhuu ja miten se puhuu tulevaisuudessa. Uudistustyön taustalla on tarve yhtenäisempään identiteettiin ja kaikille oululaisille ja Oulussa toimiville tahoille samaistuttavaa tapaa esitellä Oulua ja oululaisuutta. Euroopan kulttuuripääkaupunkityö toimii myös ajurina kaupunkibrändin uudistamiselle.
Pohjois-Pohjanmaa
yli 4 vuotta sitten
Saila Saraniemeä haastattelee Jussi Häkkilä.
Pohjois-Pohjanmaa
yli 5 vuotta sitten
Raahen kaupungin viestintäpäällikkö Leena Törmälää haastattelee Jussi Häkkilä.
Pookin Päivä
yli 6 vuotta sitten
Raahen viestintäpäällikkö Leena Harjua haastattelee Jussi Häkkilä.
Pookin Iltapäivä
yli 7 vuotta sitten