Kuntamarkkinoinnin SM-palkinto Pirkanmaalle, pronssia Ranualle
Pirkanmaan sairaanhoitopiiri on voittanut sosiaali- ja terveyspalvelujen valinnanvapauden markkinointikampanjallaan tämänvuotisen kuntamarkkinoinnin suomenmestaruuden. Hopealle sijoittui Lahden kaupunki kuntalaisten osallistumiseen kehitetyllä Porukka-mobiilisovelluksella, ja pronssin jakoivat Ranuan kunta Hillakylä-markkinoinnilla ja Keski-Uudenmaan Kehittämiskeskus KEUKE yrittäjänaisille suunnatulla Onnistujanaiset-kampanjalla. Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailuun osallistui 38 työtä. Palkinnot jaettiin eilen Kouvolassa. Töitä arvioitiin kuudesta näkökulmasta: yhteydet strategiaan, pitkäjänteisyys, yhteistyö, tuloksellisuus, keinot ja mittaaminen. Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailu järjestettiin nyt 12. kerran.