Raahen seudun hyvinvointikuntayhtymän asiakkaat tyytyväisiä palveluihin
Raahen seudun hyvinvointikuntayhtymän asiakkaat ovat antaneet hyvät arvosanat yhtymän palveluille asiakastyytyväisyyskyselyssä.
Kyselyssä tiedusteltiin mielipidettä palvelusta, kohtelusta, hoidon saatavuudesta, tiedonsaannista, asiakkaan kuulemisesta hoitopäätösten teossa, turvallisuudesta, hoidon hyödyllisyydestä ja jatko-ohjeiden selkeydestä. Lisäksi pyydetiin arvioimaan, voisiko hoitopaikkaa suositella läheisilleen. Arviota pyydettiin asteikolla yhdestä viiteen. Tyytyväisimpiä asiakkaat olivat palveluun ja kohteluun. Kaikkien vastausten keskiarvo oli 4,84. Kyselyyn saatiin yhteensä 2170 vastausta. Asiakkaiden mielipiteitä saamastaan palvelusta kyseltiin marras-joulukuun vaihteessa.
Samaa kyselyä on käytetty vuodesta 2014 alkaen, ja joka vuosi on saatu enemmän vastauksia. Tulokset ovat myös olleet joka vuosi hivenen edellisvuotta parempia.
Lue myös: Raahen leikkausyksikkö osaksi sairaanhoitopiirin toimintaa