Oulun joukkoliikenteen matkustajamäärä ja asiakastyytyväisyys nousi
Matkustajamäärän lisäksi tyytyväisyys Oulun joukkoliikenteeseen kasvoi viime vuonna. Asiakastyytyväisyyskyselyn mukaan Oulun joukkoliikenne sai yleisarvosanaksi 4,03, kun arvoasteikko on 1–5. Yli nelosen arvosanan Oulun joukkoliikenne sai myös kuljettajan ajotavasta ja ystävällisyydestä, linja-auton siisteydestä ja matkustusmukavuudesta sekä vuoron täsmällisyydestä. Samoin reitteihin ja aikatauluihin, tiedon saatavuuteen ja lipputuotteisiin oltiin tyytyväisempiä kuin edellisvuonna. Erityisen tyytyväisiä oltiin vuorojen täsmällisyyteen.
Kysely toteutettiin marraskuussa 2019 paperilomakekyselyllä, ja siihen vastasi 2 553 yli 15-vuotiasta matkustajaa. Tuloksia käytetään palvelun laadun kehittämiseen